Halaman

Saturday, December 18, 2010

Edisi 26: Chelsea vs Man Utd - Mampukah Dubuk Liar?

Perlawanan paling sensasi minggu ini! Man Utd sebagai pendahulu liga akan berdepan dengan Chelsea yang sedang memuncak untuk mengembalikan kedudukan takhta mereka. Drogba si Dubuk Liar sudah kembali mengganas setelah tahap liar beliau dijinakkan oleh malaria untuk beberapa ketika.


Berbatov yang agak spastik itu juga ingin mencabar John Terry dalam perlawanan tersebut. Mereka dikatakan sedang berebut skandal..


Rio 'Golden-Snood' Ferdinand pula sedang mempertingkatkan beberapa jurus hikmat untuk digunakan sebagai penampan sewaktu perlawanan nanti. Pada perlawanan sebelum ini, beliau menggunakan beberapa hikmat dan Joe Cole antara pemain yang menjadi mangsanya. Akibat dari peristiwa tersebut, Joe Cole tidak lagi mendapat tempat di Chelsea.


Didier 'Dubuk Liar' Drobga juga telah diberikan amaran oleh Rio 'Golden-Snood' Ferdinand supaya tidak menjaringkan gol. Namun telah disangkal oleh Dubuk Liar tersebut.


Patrice 'Si Bengap' Evra pula cuba membantu usaha Rio 'Golden-Snood' Ferdinand dengan mengepit kaki Drogba. Walaupun tindakan tersebut memang kelihatan bodoh dan bengap tetapi itulah Evra yang ternyata bengap dan bodoh.. (haha best betul ulang bahagian ni).


Namun Dubuk Liar memang LIAR! hanya mampu dijinakkan oleh MALARIA (bukan MARALIAR ye! haha..) beliau akan tetap jaringkan gol.. itulah jangkaan dari Komik Sukan!.. Chelsea 1-0 Man Utd (Lelaki Yang Bersatu = GAY!)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...