Halaman

Wednesday, December 29, 2010

Edisi 40: 100% Made In Malaysia! Indon? Semua nak import!

Malam ini pertemuan terakhir bagi kedua-dua seteru utama iaitu Malaysia dan Indonesia yang bakal bertempur untuk menentukan kejuaraan Piala AFF Suzuki. Pelbagai isu dan provokasi dilakukan oleh pihak Garuda yang terang-terangan amat SAKIT HATI dan SEBAL dengan kekalahan mereka tempohari..

Walaupun menggunakan pelbagai cara sehinggakan sanggup mengimport pemain luar Indonesia untuk menguatkan pasukan namun tetap juga kalah.. malah bukan sahaja kalah tetapi DIMALUKAN!

Jurulatih import juga nampaknya gagal memberikan apa yang diingini dan langkah terbaru yang mereka lakukan ialah mengimport penyokong pula..

Ia adalah rancangan jahat untuk menyilaukan mata pemain Malaysia dengan sinaran laser.. namun kami berjaya mendedahkan niat buruk tersebut.. bukti ada terpampang dengan jelas..


KEJI sungguh! Hahaha.. mereka cuba menghimpunkan seberapa ramai Ultraman seumpamanya pemain Malaysia adalah rasaksa yang digeruni.. sungguh LELUCON bangsa Indonesia ini..

Julia Perez juga dikhabarkan akan mengenakan COLI BERLASER untuk mengaburi mata pemain dan pengadil juga tidak terkecuali.. Hahaha..

Jangkaan kemenangan 2-1 akan berpihak kepada Malaysia!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...